Skip to main content
Povrat robe ili zamena

Povrat robe

Uslovima kupovine definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.
Poštovani, činjenica da stupate u ugovor na daljinu, automatski ste zaštićeni Zakonom o zaštiti potrošača.

Da Kupovina Bude Milina

Garancija kvaliteta

S.Z.T.R. EWLA garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Svi proizvodi su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu.
Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
 

Garantni rok 6 meseci

Garantni rok počinje danom prodaje predmeta i traje 6 meseci. U roku od 14 dana od dana prijema robe, kupac može da vrati proizvod bez ikakvog daljeg objašnjenja. Kupac snosi troškove poštarine a novac se vraća u potpunosti.

Kupac gubi pravo na garanciju ako se kvar izazove nepridržavanjem datih uputstava za upotrebu i ako su na proizvodu vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.
Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost prodavca i kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen.


REKLAMACIJA I POVRAT ROBE

Reklamacija u garantom roku - Davalac garancije, u garantnom roku, o svom trošku obezbeđuje otklanjanje kvarova i nedostataka proizvoda koji proizilaze iz nepodudarnosti stvarnih sa propisanim odnosno deklarisanim karakteristikama kvaliiteta proizvoda. U slučaju neizvršenja ove obaveze, davalac garancije će popraviti pokvareni predmet, zameniti proizvod novim ili vratiti novac.
U tom slučaju, proizvod šaljete na našu adresu i mi snosimo troškove transporta.
 

Rok za povraćaj novca

Rok za povraćaj novca i utvrđivanje verodostojnosti onoga što je kupac naveo prilikom vraćanja robe je 21 dana od prijema robe. Nakon tog perioda donosi se odluku da li će se kupcu dati nov proizvod ili će se izvršiti povraćaj novca. Za uvažene reklamacije S.Z.T.R. EWLA u potpunosti snosi troškove transporta.

Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:

  • nam se javite putem emaila ili telefona i objasnite prirodu kvara
  • poželjno je poslati sliku kvara na proizvodu.


Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.

ODUSTANAK OD KUPOVINE

Ukoliko ste nakon preuzimanja robe utvrdili da Vam veličina ne odgovara ili iz bilo kod grugog razloga želite da odustanete od kupovine, imate pravo na to ukoliko ste kupovinu robe izvršili putem internet prodavnice www.ewla.rs. Nije moguć odustanak ukoliko je poručeni artikal nošen ili neprikladno tretiran.
Ukoliko želite da vratite poručenu robu;

www.ewla.rs-odustanak-od-kupovine-ugovor   PREUZMITE PDF

 

Popunite PDF Obrazac za odustanak od kupovine, elektronski ili fizički pošaljite nam putem e-pošte na; info@ewla.rs ili
poštom na adresu:
S.Z.T.R. EWLA
Velebitska 59
24107 Subotica
0605150971


Pri otkazu poručene a plaćene robe ili vraćanju isporučene robe, ukoliko kupac želi povrat novca dužan je da EWLI dostavi: broj porudžbine, broj tekućeg računa na koji treba izvršiti povrat sredstava, lične podatke naručioca i vlasnika računa (Svi podaci za popunjavanje se nalaze u PDF obrascu). Ove podatke možete poslati elektronskom poštom na info@ewla.rs ili u pisanom obliku uz vraćenu porudžbinu. Rok za otkazivanje i povrat je takođe 14 radnih dana. Proizvod mora biti ispravan i neoštećen. Trošak povrata robe snosi kupac. U dogovoru sa administratorom organizujete vraćanje paketa.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, EWLA je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.


Da biste ostvarili pravo na reklamaciju potrebno je da:
- nam se javite putem e-poruke ili telefona i objasnite prirodu kvara
- poželjno je poslati sliku kvara na proizvodu.


Molimo Vas radi što kvalitetnije usluge da se pridržavate zadatih uputstava.