Česta pitanja | Ewla Clothes | Sportska odeća Skip to main content
Katalog
Česta pitanja 2
Česta pitanja

Česta pitanja

Da li se Ewla odeća proizvodi u Srbiji?

Da. Svi Ewla proizvodi nastaju u Srbiji i deo su originalnog brenda Ewla.

 

1. REGISTRACIJA korisnički profil

Detaljno se informišite o tome na koji način kupujete Ewla proizvode.

1.1. Da li moram da se registrujem kako bih kupovao na sajtu?

Ne. Da biste kupovali nije neophodno da se registrujete, ali svakako prilikom poručivanja morate uneti sve potrebne podatke koje moramo imati kako bismo vam isporučili robu. Zbog toga je najbolje da se jednom registrujete sa vašom e-mail adresom i unesete sve potrebne podatke, tako oni ostaju u našoj bazi i svaki sledeći put kada se prijavite, da biste kupovali, sve će biti automatski popunjeno. Za uspešnu registraciju treba popuniti sva obvezna polja označena crvenom zvezdicom.

Registracijom prihvatate: USLOVE KORIŠĆENJAUSLOVE KUPOVINEPRIVATNOST PODATAKA

Registracija

1.2. Koje podatke moram da unesem za registraciju?

Morate uneti ime, prezime, telefon, e-mail, lozinku, grad, poštanski broj, ulicu i kućni broj. Da se registrujete pritisnite ikonu: 

 

1.3. Zašto treba da unesem sve podatke?

Svi podaci su nam potrebni kako bismo mogli da obavimo dostavu i da vas kontaktiramo u slučaju iznenadnih situacija.

 

1.4. Kako mogu da promenim podatke?

Kako biste naknadno promenili podatke kliknite na polje Korisnički nalog u gornjem desnom uglu ekrana, a zatim kliknite dugme Izmeni. Napominjemo da morate kliknuti polje Sačuvaj na dnu stranice na kojoj menjate podatke kako bi se izmene sačuvale.

 

1.5. Promenio/la sam adresu. Kako promeniti adresu dostave?

Kako bi naknadno promenili podatke kliknite na polje Korisnički nalog u gornjem desnom uglu ekrana, a zatim kliknite dugme Izmeni.

Ukoliko želite da dodate novu adresu za dostavu, kliknite na polje Sačuvane adrese (iznad vaših korisničkih podataka) i kliknite na prvo polje Add new customer. Ispunite tražene podatke i kliknite Sačuvaj ili Sačuvaj i označi kao podrazumevanu.

 

1.6. Zaboravio/la sam svoju lozinku, šta sad?

Kliknite na opciju Prijava u gornjem desnom uglu. Unesite e-mail adresu kojom ste se registrovali. Kliknite na opciju Zaboravljena lozinka. Proverite svoj e-mail sandučić u kojem bi trebalo da ste dobili e-mail od Ewla online prodavnice. Klikom na link u mail-u doći ćete do stranice za izmenu lozinke. Unesite novu lozinku i potvrdite je.

 

2. PORUDŽBINE Korpa

Upoznajte se sa načinima poručivanja i sa time šta raditi ukoliko niste zadovoljni porudžbinom.

2.1. Mogu li se Ewla proizvodi naručiti telefonom?

Da. Ukoliko vam je to lakši metod naručivanja, tako nešto možete izvršiti telefonskim putem, ali sa prethodno pripremljenom porudžbinom, radi lakše komunikacije.

 

2.2. Koliko dugo se čeka na isporuku?

Čekanje isporuke zavisi od nekoliko faktora. Sve porudžbine primljene radnim danima do 12:00 se šalju istog dana i u 90% slučajeva bivaju dostavljene sutradan ne uzimajući u obzir dane vikenda i praznike. Sve porudžbine nakon 12:00 šalju se narednog dana i isporuka je sledećeg dana. Porudžbine nastale u danima vikenda pakuju se ponedeljkom i isporučuju narednog dana. Detaljnije

 

2.3. Što ako nisam kod kuće za vreme isporuke?

Kad dostavljač dođe do vaše adrese i ako se niko ne javlja na kućnim vratima, dostavljač će vas nazvati na kontakt telefon kako bi proverio jeste li kod kuće. Ako se ne javljate, dostavljač će nastaviti da razvozi ostatak dostava, a na vašu adresu će ponovo pokušati da isporuči proizvod u toku naredna 2 dana. Zbog gustog rasporeda dostavljača, molimo vas da budete obzirni prema njihovom rasporedu i najavite nam ukoliko niste u mogućnosti da primite porudžbinu prema ranijem odabiru termina.

 

2.4. Ukoliko želim da otkažem porudžbinu, da li to mogu uraditi?

Da. Takva mogućnost postoji, ukoliko ste odlučili da ne želite porudžbinu, možete je otkazati slanjem broja porudžbine na meil adresu: info@ewla.rs u roku od 1 sat od momenta poručivanja. Nakon toga porudžbina je neopoziva, roba se pakuje i šalje na zadatu adresu.

 

2.5. Da li postoji mogućnost da zamenim određeni proizvod?

Da. Takva mogućnost postoji, ukoliko se ispoštuju određena pravila. Roba mora ostati neoštećena i u svom originalnom pakovanju sa postojećom deklaracijom proizvoda. U tom slučaju može se izvršiti zamena proizvoda za drugu veličinu ili drugu boju, s tim da kupac snosi troškove brze pošte. Detaljnije

 

2.6. Postoji li mogućnost naručivanja proizvoda po meri?

Na žalost, još uvek nemamo mogućnost preuzimanja pojedinačnih porudžbina po meri, ali kao i uvek, moguć je eventualan dogovor.

 

2.7. Šta ukoliko nisam zadovoljan uslugom?

Reklamaciju možete uputiti putem telefona 0644603936 ili e-mailom info@ewla.rs, skladno zakonskim uslovima i rokovima. Detaljnije

 

3. PLAĆANJA placanje

Upoznajte se sa načinima plaćanja.

3.1. Pouzećem - Pri preuzimanju

Plaćanje pouzećem, kao što mu i samo ime govori, obavlja se tek prilikom preuzimanja naručene robe i plaćanje se vrši isključivo gotovinom.

To znači da proizvod ne plaćate pri poručivanju, već prilikom direktnog preuzimanja pošiljke prilikom preuzimanja od dostavljača. Nakon što dostavljač na vašu adresu dostavi naručenu pošiljku, od vas će da zatraži da mu predate novčani iznos za koji je pošiljalac (Ewla) tražio da se naplati. 

Savetujemo:

  • Pripremite tačan iznos novca
  • Ukoliko ne znate koliki je tačan iznos koji treba platiti, kontaktiraje našu Službu za korisnike
  • Ukoliko ne znate broj pošiljke, proverite meil sa informacijama o porudžbini

 

3.2. Uplatnicom - Preko računa

Svoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na naš račun, preko uplatnice. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj Pošti ili banci na teritoriji Srbije.

Minimalna provizija na blagajnama varira od 20 dinara pa do 85 dinara, u zavisnosti gde plaćate. Ukoliko koristite online bankarstvo prilikom plaćanja preko uplatnice provizija će verovatno biti 0,00 RSD, ali to zavisi od samih banaka i njihove Politike poslovanja.

Važna napomena:

U sva ostala 3 slučaja plaćanja paket se šalje odmah po prijemu porudžbine, međutim kod metode plaćanja uplatnicom paket šaljemo tek nakon što vidimo da je uplata legla od strane klijenta.

 

3.3. Putem Interneta možete plaćati kreditnim i debitnim karticama:

Možete izvršiti plaćanje putem interneta preko vaših bankovnih kartica. Svi vaši podaci ostaju bezbedni o čemu brine CHIP CARD a.d. (Electronic Merchant Services) koja je član grupacije Asseco SEE i bavi se pružanjem kompletne e-commerce usluge.

Jedna od neophodnih funkcija poslovanja sa platnim karticama je upravljanje rizicima čemu se pristupa sa posebnom pažnjom, a prevencija i detekcija zloupotreba (Online fraud prevention i Fraud detection), jedan je od glavnih zadataka. CHIP CARD a.d. je član Evropskog foruma za prevenciju zloupotreba (EFSG) i Fraud foruma pri Privrednoj komori Srbije. Aktivno se vrši razmena podataka sa bankama iz Srbije i Evrope. Prioritet je brza reakcija u odnosu na prikupljene informacije, što je moguće ostvariti kvalitetnom analizom podataka.

Platne kartice koje se prihvataju prilikom plaćanja:

  • MasterCard®
  • Maestro
  • Visa®
  • American Express

Ewla ne čuva brojeve kreditnih kartica, a ostali podaci nisu dostupni neovlašćenim osobama.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije

Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprečavanja neovlašćenog pristupa prilikom njihovog prenosa. Time je omogućen siguran prenos informacija i onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računara i CHIP CARD a.d. servisa, kao i obrnuto.

Pokušao sam da platim kreditnom karticom, ali moje plaćanje ne prolazi. Šta mogu da uradim?

Proverite još jednom da li svi uneti podaci odgovaraju onima napisanim na kreditnoj kartici. Ukoliko se ispisuje Odbijena kartica ili ukoliko uprkos svemu ne možete izvršiti plaćanje putem Interneta, najpre proverite da li imate sredstava na kartici, ljubazno vas molimo da kontaktirate vašu banku budući da Ewla online prodavnica ne odobrava transakcije već to čini vaša banka.

Detaljnije o svim načinima plaćanja

 

4. Da li postoji maloprodaja vaših proizvoda?

Naši proizvodi se nalaze širom Srbije u maloprodajnim objektima u mestima kao što su: Beograd, Novi Sad, Subotica, Zrenjanin, Ruma, Sombor, Kragujevac, Kruševac, Šabac, Lazarevac, Zlatibor, Prokuplje, Zaječar, Inđija, Vršac, Sremska Mitrovica, Ruma, Ivanjica, Futog, Bačka Topola, Vranje, Svilajnac, Negotin, Kikinda, Odžaci, Golubinci, Šid, Leštane, Žabalj, Nikinci, Beška, Bečej, Dobanovci, Temerin, Čurug, Zmajevo, Bač, Novi Kneževac, Srbobran, Umka, Veternik, Berušić, Bački Petrovac, Ratkovo, Klenje...

 

5. U prošlosti sam kupio vaš proizvod ali više nemate taj model?

Usled stalnih promena, menjamo se i mi. U tom smislu postoje modeli koje više ne proizvodimo. Možete ih potencijalno pronaći u delu menija RETRO i videti da li postoji željeni artikal u tom delu. Ukoliko ga pronađete, kontaktirajte nas kako bismo razgovarali o detaljima.